Gyllenåsarnas dal championat?

Ja, det är väldigt uppenbart att det blir ett championat även i GÅD, frågan är väl bara när? Eftersom man måste vara star rider och minst i level 12 för att delta antar jag att det kommer att vara en svårare bana än den i Moorland, vinsterna kanske blir större också? T.ex. 50 JS istället för 25 JS som tröstpris? Och rosetterna, hur kommer de att se ut? Antingen ser de väl likadana ut eller så kommer de väl vara typ orange-röd-gula (typisk GÅD-färg). ;)
Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Silverforce

Det med andra priser hade jag inte tänkt på, men det låter så självklart då du nämner det, de måste ju nästan göra rosetter i GÅD-stil, med tanke på det där bladet man fick att sätta i tränset på hästen precis då man kom in dit... Det vore ju himla häftigt.

Svar: Ja eller hur :D Hoppas verkligen att det blir så! :3 Sedan kanske det blir typ ett championat i varje by eller något? :3
Miranda Moonbell

2013-02-02 @ 00:23:21
URL: http://monokerus.blogg.se/sso
Postat av: Esmeralda Silverforce

Åh, nytt Championat överallt vore SÅ nice! :D Men jag har nästan inbillat mig att jag har sett skymten av ett nytt championat på Jorviksidan...? Om man typ står på Moorlands södra strand och tittar ut... Jag hoppas iaf att det var det jag såg xP

Svar: Really? :O Det måste jag kolla!! :D Åååh hoppas hoppas hoppas!! :3
Miranda Moonbell

2013-02-02 @ 00:39:39
URL: http://monokerus.blogg.se/sso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0