Jogging & picnic med Silver Ponies :D

Kl 16 träffade jag alla söta silverponnier i SGB och först blev alla livrädda för mig, för jag var tydligen ett spöke, haha! xD
(bild lånad av Amanda Lightfield på www.snowgaze.blogg.se)
 
 
Sedan stack vi mot Norra länken :D
 
När vi kommit till norra länken svängde vi av mot galoppbanan (SOM ALDRIG BLIR KLAR!! :C) för att sedan leta efter picnicplats. Jag virrade bort mig från gruppen bland alla G.E.D's oljeborrar. T__T
 
Fast sedan hittade jag de andra vid VG igen! :D
 
Vi packade upp picnicen och hade mysigt :3
 
 
Efter det körde vi en av SSO's officiella sporter; Kullåkning utan häst! :3
 
 
Sedan drog vi tillbaka till galoppbanan och körde springtävling (fortfarande utan häst) Cx
Fast påväg dit dog Tuva och blev ett spöke! O.o D':
Hon försökte skrämma oss.. C:
Sedan tävlade vi, och jag vann i min grupp, yay :D
 
 
Tydligen transporteras hästarna automatiskt dit när man startar en tävling, så var nära på att springa in i Magic's tjocka rumpa :'c XD
Såg så kul ut när alla hästarna stod där i ett exakt lika rakt led C'x
 
Tack för en underbar eftermiddag alla klubbisar! :''3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0