Helluuuu C:

Har dåligt internet och kan inte spela sso, men tänkte ändå ta och skriva ett inlägg om gårdagens uppdatering.
Jag gillar den skarpt, och tycker att det är helt awesome att vi äntligen fått ordentliga kavajer!
Ang. baseball-jackorna hoppas jag att vi i framtiden får se en orange variant, då jag IRL har en sådan som jag gillar skarpt! ^^
 
Och angående att de tagit bort lagget: ÄNTLIGEN! Championat, here I come!
 
Anyhow, min semester blir troligtvis kortare än planerat, så jag kanske återvänder hem inom en vecka, vilket vore superskönt! (döm mig inte, trivs faktiskt inte jättebra 'på landet')
 

Kommentarer
Postat av: Anna Waterdawn

FU DU ÄR INGEN RIKTIG LANTIS SOM VISSA ANDRA, FATTAR INTE HUR DU KAN OGILLA DET :((( <////3

Svar: DIN POTATIS DU SKA INTE SÄGA NÅGOT FÖR DU HAR IAF ELEKTRICITET, VATTEN OCH INTERNET!! <3
Miranda Moonbell

2013-07-04 @ 12:38:28
URL: http://annawaterdawn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag bor på landet och jag gillar inte stan xD

2013-07-04 @ 15:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0