Tiger ♥

Det gick och gnagde länge, men efter att ha läst ett inlägg som Jenny Snowhillskrivit så insåg jag att Tiger och jag faktiskt inte passade ihop. Jenny skrev att hon förut köpt den kolsvarta friesern, men bytt den mot den gråa eftersom den andra inte varit en 'Jenny-häst'. Och det är så jag känner med Tiger, han är inte riktigt en 'Mirre-häst'. I ärlighetens namn så var jag inte ens helt säker när jag köpte honom. En 'Tiger' har jag länge velat ha, och när jag slumpade fram namnet 'Tigermane' så blev jag tokkär. Borde väl egentligen väntat tills den 'rätta' hästen kom. Men så att ni vet så har Tiger sålts tillbaka till Marley, men i framtiden lär en mer 'Mirrig' Tiger dyka upp i mitt stall. c': Jag kan inte säga när, men en dag.

Kommentarer
Postat av: Exenzia

Falukorv då :( sa ju att du skulle köpa Gurkan :C <3

2013-07-06 @ 10:40:42
URL: http://exenzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0