BIG WANT!

Det finns 3 saker som jag veeerkligen vill ha just nu:
 
1. Korat katten
Efter att ha sett den 'in-game' tycker jag att den är sötare än de andra katterna (fast den bruna med gröna ögon är också grymt söt..). Skulle hemskt gärna skaffa den, om det inte kostade hela 300 SC.
 
2. Svansrosetter
Jag älskar svansrosetter, jättefina tycker jag, och en fin rosett kan lätt komplettera en hel outfit! :3 Särskillt rosetterna med döskallar vill jag ha.. *-*
 
3. Manrosetter/huvudrosetter
I början när dekorationerna kom tyckte jag inte om rosetterna alls. Tyckte att de såg stora & klumpiga ut. Men numera tycker jag att de kan vara riktigt snygga! :D Även här vill jag helst ha dem med döskallarna, men finns en hel del andra jag gärna inhandlar också.. c:
 

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Silverforce

Jag vill också gärna ha den katten, men 300 SC är sjukt mycket för att lägga på en dekoration :(

Svar: Jo, håller verkligen med :c Tycker att dekorationer i allmänhet är svindyrt, men men, what to do..
Miranda Moonbell

2013-06-21 @ 14:25:32
URL: http://monokerus.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0