Funderingar om midsommaruppdragen (Dag 1)

Tycker att uppdateringen var kul, men lite fail. Midsommar var ju liksom förra veckan? x) Aja.
 
Det absolut första jag tänkte på var att när man samlade in saker så kom en text upp på skärmen som visade hur mycket man behövde hämta osv. Jag visste inte om jag skulle hissa eller dissa, så det blev väl en rätt neutral reaktion.
 
När man skulle hämta ved till bålet var en av grenarna uppe på stenen/berget och gick inte att komma åt. Riley lade märke till det först, och det visade sig senare att det inte gick att ta sig upp. Lyckligtvis fanns det ju grenar runtom, men ändå. o.o
 
Detta verkar vara Jorviks nationalflagg. Efter nästan 2 år har de offentligjort det, kul att veta! :)
 
 
Och aldrig har det väl varit så mycket liv och rörelse på everwindfälten? Härligt! :D Fast mina nattliga vansinnesgalopper får upphöra - eller byta plats - tills midsommarfirandet är slut. C;
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0