Smart där, sso!

Har precis insett en sak, sso är jäkligt smarta.
Frieserhästarna är de mest 'unika' hästarna på Jorvik just nu, i alla fall av dem som man kan ha som egen häst. De har så mycket som inte de övriga hästarna har. Och det är just därför alla medlemmar vill ha dem, de är nya, spännande & exklusiva.
Imorgon är det, om jag har räknat rätt, dubbel starcoins helg. Hur många (förutom dem som redan köpt en) kommer inte att vilja köpa star coins för att köpa en frieser? Detta måste vara största ekonomiska förtjänsten sedan hästfunktionen kom. Dessutom; genom att gå ut med att hästarnas pris sedan kommer att höjas så 'stressas' man omedvetet till att köpa.
Jag har en liten teori om att inom 2 veckor kommer alla hästar röra på huvudet och så som frieserhästarna gör, men just nu ska det vara exklusivt för att locka oss ännu mer till att köpa en frieser.
Jag har själv fått tänka till ordentligt några gånger. Om jag någonsin köper en frieser vill jag vara säker på att jag köper en den just för att det är en av mina favoritraser, och inte för att den är ny och exklusiv.
 

Kommentarer
Postat av: Lucy Westlake

Hahhaha troll sso ;_;

2013-06-13 @ 17:49:21
URL: http://westlake.blogg.se
Postat av: Lucy Flowerlake

Jag hoppas du har rätt! Alltså det om att alla hästarna kommer röra på sej! Men du har rätt. Men om man ska driva ett sådant här spel så måste man hitta på nya sätt att tjäna pengar om man inte vill gå i konkurs!

2013-06-13 @ 18:06:33
URL: http://lucyflowerlake.bloggplatsen.se
Postat av: Esmeralda Silverforce

Hah, jag tänkte på precis samma sak. Alla som nu håller på och weepar "ååå jag har inga sc", det är ju de som kommer pressa föräldrarna att köpa SC åt dem. Jag hade faktiskt funderat tidigare på hur SSO skulle tjäna pengar nu då väldigt många köper LT-SR, och nu igår insåg jag hur de planerat x)

2013-06-13 @ 20:19:59
URL: http://monokerus.blogg.se/sso
Postat av: Mikazuki Chan

Där har du helt rätt alltså! Man vill ju ha dem, samtidigt som man tänk varje gång att "Nej, ni kan inte lura mig c8"

2013-06-13 @ 21:36:54
URL: http://mikazukichan.blogg.se/
Postat av: Kate Mistwood

Du tänker så jäkla smart Mirre!

Svar: Haha tack XD
Miranda Moonbell

2013-06-14 @ 07:20:03
URL: http://katemistwood.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är helt sant det du skriver! Aldrig tänkt på det så, men galet vad smart du är haha :D

Efter att ha tänkt efter många gånger bestämde jag mig faktiskt för att köpa en. Jag tvekade för att jag visste att den skulle bli otroligt populär. Men jag älskar grova raser och en vacker dag i mitt liv ska jag äga en frieserhingst.. Så ja, för min del var det inte för att dom rör sig annorlunda eller så. Det var endast för att det är en frieser och jag äälskar dom :D

Men(ja jag skriver en bibel, men älskar att diskutera hehe) jag hoppas faktiskt att alla hästar börjar röra sig sådär! Dom ser så mycket mer levande ut då så det är amazing :D

Svar: Haha tack tack XDJo, frieserhästar är helt underbara, både i sso och IRL. :D
Miranda Moonbell

2013-06-14 @ 12:24:55
Postat av: Tuva Goldvalley

Bibeln var från mig hahaha xD glömde fylla i allt, den brukar ju göra det av sig själv :o

2013-06-14 @ 12:25:29
URL: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: sassan

hej jag undrar vart man kan köpa frieser :)

Svar: Vid steves gård :)
Miranda Moonbell

2014-05-29 @ 21:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0