Uppdaterat tävlingsoutfiten.

(OBS! Sitter inte vid min egna dator, så har inget photoshop atm, så kan inte göra bilder med runda hörn för tillfället!)
 
Jag gillar inte att vara som alla andra, och kände därför att jag ville byta ut lite saker i min tävlingsoutfit. ^^
Till att börja med köpte jag tröjan i Vingårdens trädgård. Den gula jackan har typ alla nu, och den blev därför lite uttjatad.
Sedan har jag bytit ut mitt svarta schabrak till ett rosa. Det har dock ingen disciplin, men jag får klara mig utan det. Även benlindor och träns har bytts ut. Samma sak med tränset så saknar det disciplin, utan har istället lite mer i styrka, men det får gå. ^^
Svansrosett har jag inte bestämt än, men vi får se.. :3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0