Farväl Jorvik Aces!

Idag bestämde jag mig för att ta bort Jorvik Aces. Det var ett gemensamt beslut med några ur klubben samt klubbledaren.
Varför? Jo, många av medlemmarna hade en enorm brist på respekt, och lyssnade inte alls. Det var otroligt jobbigt och jag fick nog när många började hacka på Anna under en uteritt.
Mitt syfte med J.A var att skapa en atmosfär där ALLA trivdes. Där alla lyssnade och respekterade varandra. Nu blev det inte så, och jag kände att jag behövde ta bort klubben då den saknade allt som den var skapad för att innehålla.
Nu i efterhand har jag sett och hört att folk snackat skit om mig och andra medlemmar på SSO, och jag vet vilka som har gjort det också. En ytterligare anledning till varför klubben behövdes tas bort.
Ni som tycker att det är kul att skicka elaka meddelanden till mig om varför klubben var så extremt dålig, osv osv kan sluta med det. Jag bryr mig inte. Det får mig bara att undra varför ni stannade till slutet?
Deppinlägg, jag vet. c; Ursäkta dålig uppdatering btw, men det har som sagt hänt mycket idag!

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Silverforce

Fy vilka tråkiga människor det finns! Förstår inte hur man kan börja hacka på människor över ett internetspel, hur omogen får man vara egentligen?

Svar: Jomen visst, fast jag kan ju förstå dem på ett sätt..
Miranda Moonbell

2013-03-08 @ 21:24:32
URL: http://monokerus.blogg.se/sso
Postat av: Nicole Seaknight ♥

Finns för jävliga människor alltså, men försök igga de! ^^ Tror du är perfekt som klubbägare! :D Kämpa på med Frost Owls! ♥

Svar: Tack Nico! <3 Betyder mycket! :')
Miranda Moonbell

2013-03-09 @ 09:53:55
URL: http://Fireruby.blogg.se
Postat av: Donna Fishstone(på starstable)

Synd att Jorvik Aces lades ner. Jag tyckte om klubben, den var mysig. Stackars Anna. Jag såg allas meddelanden mot Anna och jag är dum i huvudet som inte sa till. Jag hoppas nya klubben går bra då jag inte trivs i min nuvarande klubb. Jag hoppas klubben allt gott och att ni får många medlemmar.Lycka till!

//Donna och Starangel

2013-03-09 @ 12:04:34
URL: http://marwinlovers.blogg.se
Postat av: Anna Waterdawn

Det var ju inte ditt fel Donna.. :'( Du får gärna gå med i vår nya. <3

2013-03-09 @ 23:33:46
URL: http://annawaterdawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0