Hästfunktionen

Alla väntar på hästfunktionen. Alla är spända för hur den kommer att vara, vilka hästar som kommer att finnas och om det kommer att komma flera färger & raser.
Varje onsdag blir alla lite besvikna när inte funktionen kommer, även om det är en ganska bra uppdatering. I chatten ser man ofta saker som 'Kan man ha fler hästar nu?' 'När komer hästfunktionen?!', osv.
Vi har fått ett 'officiellt' stort meddelande om funktionen, i julas. Det var en intervju om hur hemstallen funkar och om hur hästfunktionen högst troligen kommer att vara.
 
När kommer funktionen?
Här är två delar jag vill uppmärksamma er på ur intervjun:
För det första: 'Högst troligen' = kanske/förmodligen. Jag vill inte låta negativ, men faktumet är att det är möjligt att de skjuter upp det om det inte hinner bli klart. För det andra: 'Tidigt under nästa år' kan vara in på Maj/Juni. Enligt några i chatten hade en gamemaster sagt att hästfunktionen kommer att komma innan Juni, men vi vet inte om det ryktet stämmer.
 
 
 
Jag tror att precis som med husdjursfunktionen, GÅD, och andra stora uppdateringar så kommer vi få en förvarning innan hästfunktionen släpps. Det står ju här ovanför att det nog är så de kommer att göra också. Så därför behöver man nog inte hispa upp sig innan onsdagsuppdatreingarna varje onsdag om vi inte fått denna 'förvarning' innan. :)
 
Vilka typer av hästar kommer?
Jag skulle satsa på att vi inte får några nya raser tyvärr. Om vi får det tror jag att det blir hästar som ser ut som de som vi redan stött på i spelet, t.ex. Justin's häst, Tin-Can, hästarna i stallen, osv.
Ang. FÄRGERNA så tror jag däremot att vi kommer att få n del nya. Hittills har vi sett en bedårande tigrerad häst och en helsvart skönhet, men naturligtvis betyder inte detta 100 % säkert att man kommer att kunna ha dem i spelet. Dessutom tror jag att den svarta hästen kan vara den svarta som redan finns i spelet, fast lite ändrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0