Konstigt, fast jättehärligt! :D

GÅC 18.00 gick åt pipsvängen x) Krashade in i ett antal fågelskrämmor och hinder.
GÅC 20.00 var.. magiskt.. :O Jag vet inte vad som hände. Först krashade jag in i det omkullfallna trädet och tvärnitade. Sedan krashade jag in i hindret efter det också, och var tvungen att lägga en volt. 'Det är kört,' tänkte jag.
MEN DÅ hände något. Jag bestämde mig för att iaf slutföra loppet, och jag red resten av loppet så perfekt att jag blev helt stum. Kan inte förklara det, var en underbar känsla! Slutade som 4a, trots att jag failade så brutalt i början.  :) Även om jag inte fick rosett så var det underbart att känna så!
 
Vanligtvis blir man ju lite småvissen om det inte blir rosett, men ibland spelar det ingen roll! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0