Mina önskefunktioner

Tänkte skriva upp en liten lista på de funktionerna som jag önskar fanns i spelet. :D
 
1. Kunna leda hästen i grimma och grimskaft.
Man ska kunna sätta på grimmorna som man sätter på ett träns, och de ska finnas i olika färger i affärerna på Jorvik.
 
2. Hästen ska röra på sig.
Förut rörde sig SSO hästen på sig när den stod stilla, tyvärr gör den inte det längre..
 
3. Frisörsalong till hästar!
Precis som det låter, man ska kunna ändra manen (och kanske svansen) på sin häst till t.ex. stubbman, lång man, knoppar, etc. På svansen kanske man kan ha fiskbensfläta, osv.
 
4. Rida andras hästar.
Att man ska kunna byta häst med en viss spelare (om båda går med på det förstås). Om man vill ha tillbaka sin häst eller så kan man klicka på en knapp eller något.
 
5. Skötare.
Jag tycker att man borde kunna sköta andras hästar och få lön (om man kommit överens om det) i JS. :D Ni vet de där dagarna man har för mycket att göra IRL och inte hinner logga in, men inte vill att ens häst ska ha en gul smiley? Då hade det varit perfekt med en skötare!
 
6. Detaljer
Att man ska kunna ha dekorationer/detaljer till ryttaren också! Typ som halsband, glasögon, piercings, armband, osv.

Kommentarer
Postat av: Emily Goldnight

Det tycker jag med... :3 c:

2013-03-21 @ 15:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0