Otroligt duktiga medlemmar! :D

Jag har fått tillåtelse att ladda upp lite redigerade bilder som jag hittade på facebook. :D Bilderna är gjorda av medlemmar från andra servrar, och jag älskar dem! :D
 
Först en bild av Sabrina Sunfall! :) Hon har gjort om en vanlig screenshot till en fantastisk dressyrbild! :D
 
 
 
Sedan har vi Mira Darkfall som har gjort om de här underbara bilderna! :D Jag älskar hur det speglar sig och så! Riktigt coolt!
 
 
 
 
Och sist men inte minst har Hazel Oldstone redigerat om en bild på en skimmel med svart man till en bedårande svartskäck! :') Hoppas att vi kommer kunna ha en liknande häst i framtiden, för den är så underbart söt! :3
 
IF ANY OF YOU GUYS READ THIS: The work and editing is awesome, and i love all of them! Thank you so much for letting me upload these creations!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0