Det luktar blåa uppdrag...

Till att börja med vill jag säga att jag gillade dagens uppdrag väldigt mycket!
När blomsterträdgården (eller Billys Blomsterträdgård som den hette då) först visade konturerna så hoppades jag att det skulle bli en fantastisk blomsterdjungel med en liten damm eller liknande. Men när trädgården väl kom blev jag aningen besviken på att det bara var jord, träd och murar. Men nu verkar det ju som att man kommer att få rusta upp trädgården tillsammans med Björn och Agnetha, och bara tanken på det gör mig väldigt entusiastisk!
 
Sedan tror jag även att eftersom vi brukar kunna göra blåa uppdrag med varje fraktion som finns i spelet (mer eller mindre) så kommer vi säkert få blåa uppdrag även i trädgården när den är klar! :)
Det kanske blir saker som t.ex. 'Vattna blommorna' eller 'Rensa ogräs', skulle vara jätteroligt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0