Stargazer till salu!

Jag tror nog att jag kommer att sälja Stargazer, det har inte riktigt känts som att vi passar ihop helt på något sätt. Han är en underbar häst och förtjänar någon som kan ta honom till toppen!
 
Är du intresserad? Kommentera det här inlägget eller skicka post till mig på SSO! :)
 
 
Namn: Stargazer
Kön: Valack
Ålder: 11 år (född 2002)
Ras: Morganhäst
Färg: Mörkfux utan vita tecken
Kort info: En jättetrevlig häst som alltid ställer upp, utbildad i både engelsk och westernridning. Snäll i alla lägen och lätt att lasta, sko och klippa. Trafiksäker och van vid de flesta djur. Har potential, speciellt inom hoppningen. Har haft lite hosta, men är frisk och har inte haft någon form av problem de senaste 2 åren.
I ridningen är det viktigt att man visar em som bestämmer, annars är det svårt att få honom att jobba ordentligt. Kan gå långt med rätt ryttare. :)
 
 
 
Kolla detta inlägget om du vill veta hur jag säljer mina hästar:
http://moonbell.blogg.se/2013/may/hur-man-saljer-sin-hast-till-andra-spelare.html
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Winterstorm

Hur mycket isåfall kostar han? Som sagt, jag är intresserad men sparar ju till nya svarta hästen och en Paint Horse :)

Svar: Morganhästen ligger ju på 320 SC, så det är ju det som är priset :) <3
Miranda Moonbell

2013-05-15 @ 19:06:22
URL: http://frostmane.blogg.se/
Postat av: Bianca R

Hej!
Jag är sugen på att köpa honom!! c:
Hur mycket han om du vill sälja han?

// Bianca

Svar: Hej! C: Han kostar 320 SC (som morganhästen kostar) :) Lisa W har dock första tjing, men annars kan du nog köpa. :)
Miranda Moonbell

2013-05-15 @ 20:24:14
Postat av: Lisa Winterstorm

Kan jag ha första tjing? Cx

2013-05-15 @ 20:54:54
URL: http://frostmane.blogg.se/
Postat av: Lisa Winterstorm

Och om jag köper honom så har du väldigt nära till honom om du stannar i VD och vi är i samma klubb, så du kan ju alltid komma och hälsa på ;)

Svar: Visst, du sa först så du har första tjing :D Jo det skulle vara en lättnad :)
Miranda Moonbell

2013-05-15 @ 20:57:19
URL: http://frostmane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0