Supportens svar!

Fick idag svar av supporten om mitt oroliga mail till dem, och jag blev positivt överraskad. :) Det känns som att de verkligen läst igenom det ordentligt, så vi slipper nog oroa oss om detta i framtiden! :)
 
"Hej Elin!

Vi på Star Stable tackar dig för ditt mail!

Det stämmer att många av våra spelare önskar en funktion som tillåter att man byter/säljer olika saker spelare emellan. 
Vi förstår att detta är en funktion som skulle vara rolig och positiv på många vis, men vi förstår också att det finns anledningar till att inte implementera denna funktion förhastat! Att göra detta möjligt i spelet är något som i sig är komplicerat, och sedan finns det ju givetvis andra aspekter vi måste ta hänsyn till, så som du har beskrivit i ditt mail. Som du kanske känner till kan vi aldrig avslöja något om framtida uppdateringar, så jag kan inte säga om denna funktion kommer att bli implementerad eller inte, men det jag kan säga är att vi i Star Stable-gänget lovar att tänka över sådana beslut noggrant!

Vänliga hälsningar
Lisa, Star Stable support"

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Silverforce

Trevligt att du fick ett rejält svar :)

2013-05-26 @ 00:38:17
URL: http://monokerus.blogg.se/sso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0