Viktigt!!

Fick en kommentar av Emilia Nightbridge på mitt inlägg (http://moonbell.blogg.se/2013/may/lat-inte-sso-forstoras-mitt-mail-till-supporten.html), och hon kom på en bra idé!
Hon skrev:
"Ja har en idé om detta. Alla som kan, kan dela detta på deras bloggar så många som möjligt förstår faran med detta. Det skulle vara super! O kanske kan många andra oxå skicka detta brev till suporten, då kanske dom förstår mer hur viktigt vi spelare tycker det är ;)"
 

Alltså: Om så många som möjligt kunde sprida denna infon, så kanske vi kan förhindra en eventuell kollaps av allt det vi älskar med spelet?
Vissa kanske tycker att jag skapar ett problem som inte finns, men att förebygga problem är ju bara positivt enligt mig. :)
 
Har ni inte läst det? LÄS HÄR! ----> 
 http://moonbell.blogg.se/2013/may/lat-inte-sso-forstoras-mitt-mail-till-supporten.html 
 
Så alla ni som bloggar, har hemsidor om sso, eller bara är vanliga spelare, sprid gärna detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0