Dagens julklappar

Jag tycker att det är väldigt spännande att man får random saker, men jag tycker att det är sjukt dåligt att man kan få dubletter. Detta betyder att vi troligtvis inte kommer att få vissa saker som vi kanske jättegärna vill ha, utan får vänta tills nästa jul igen (om de ens kommer vara samma saker då). En eventuell lösning på detta skulle ju vara om man i slutet av alla uppdrag får de resterande sakerna man inte har i julklapp, eller typ om de säljs i affärerna i ett par veckor efter jul eller något. Det vore ju jobbigt om du inte får just den där saken du vill ha, medans flera andra rider runt med den, eller hur?
 
1. Lila vantar med blåa hjärtan
Ganska söta faktiskt, lite udda färgval kanske. Men jag gillar dem!
 
2. Mistletoe mandekoration
Himla fin och julig, me like!
 
3. Röda Lady gaga-glasögon
Coola, och ganska bra eftersom att jag behöver fler glasögon.
 
4. Svarta & gråa boots
Bär sällan boots, men de var fina!
 
5. Gråa byxor med mönster
Jag gillade dem, de var lite speciella haha!
 
6. Blåa glansiga byxor
Inte min smak, tycker inte så jättemycket om de glansiga byxorna i sso. Men fin färg iaf!
 
 

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Silverforce

Är lite avis på misteln och de svarta bootsen, hoppas att jag får dem snart ^^

2013-11-28 @ 07:15:19
URL: http://monokerus.se/
Postat av: Anna Waterdawn

Åh jag ville ha misteln och bootsen! Supersnygga ju :c

2013-11-28 @ 13:28:07
URL: http://annawaterdawn.blogg.se/
Postat av: Ida Silverrock

jag ville ha den där på hästhuvudet, super fin :D

2013-11-29 @ 06:45:33
URL: http://horseheart.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0