Hjälp mig!

Har varit lite halvkass uppdatering ett par dagar, men bloggidéerna är inte på topp och jag gör inte så jättemycket annat än att logga in, mata hästarna, levla och göra uppdrag just nu i SSO. Dels för att jag för tillfället är klubblös (Nej, jag vill inte bli spammad med inbjudningar), och dels för att jag har mycket för mig IRL. Därför behöver jag er hjälp!
 
Vad vill ni se mer av i bloggen?
Ridpass? Redigerade bilder? Outfits? Idéer och tankar? Roliga bilder & serier? Texter (noveller och så)? Annat?
Tell me! 

 
 

Kommentarer
Postat av: Vera Westgren

Hiss/Diss jorviks hästar

Om du skulle få OBEGRÄNSAT med SC vad skulle du köpa då? Vilka tröjor/Hästar

2013-11-05 @ 21:26:00
Postat av: Anonym

Tankar/åsikter är alltid kul att läsa, sen gillar jag verkligen din novell och ser fram emot nästa del ^^

2013-11-05 @ 22:39:04
Postat av: Exenzia

NOVELLEEEER

2013-11-06 @ 11:59:46
URL: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Anna Westbaker

Jag vill se mer av outfits. Jag tycker dom är kul och ger mig inspiration att skapa egna. Det kan få mig att komma på hur kläder och utrustning verkligen kan se ut.
//Anna

2013-11-06 @ 19:22:36
Postat av: Sandy Orangewood

Hej!

Jag gillar allt av dig! Din blogg är perfekt samt spännande och jag tittar på bloggen varja dag, om du har skrivit något nytt. Speciellt gillar jag: Idéer, funderingar och tankar, nyheter och nytt samt dina outfits.

Tack för alla dina informationer!

//Sandy, från en tysk spelserver

Svar: Tack så jättemycket för den snälla kommentaren! :'D ♥
Miranda Moonbell

2013-11-06 @ 20:56:59
Postat av: Lucy Flowerlake

Noveller! Helt klart! Fortsättningen på Under himlens alla stjärnor har jag längtat efter såååå mycket!

2013-11-07 @ 19:58:59
URL: http://jorvikliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0