Julkalendrar

Nu när julen närmar sig är det en massa bloggar som tänker ha julkalendrar där de lottar ut lite olika saker. Det kan vara gästbloggningar och bloggsaker och annat. På den här bloggen kommer det tyvärr inte att bli någon julkalender, eftersom att jag dissar konceptet.
 
Varför? Jo, jag har inte sett en enda (starstable)blogg som faktiskt delat ut alla priser de utlovat. De börjar den 1a december och sedan någon gång i maj skriver de ett långt inlägg om hur de varken har tid eller lust att göra klart alla bloggpriser. Sedan gör de om samma misstag igen.
Nu säger jag inte att detta gäller alla, men det är faktiskt oftast såhär det blir. Så ett tips; ta er inte vatten över huvudet, särskilt inte när det gäller att dela ut grafik som tar tid att göra eller betaltjänster som kostar pengar att köpa.
 

Kommentarer
Postat av: Alicia Starnight

Det hände mig, fick heller inga beskrivningar eller bilder och dem trodde det skulle gå då. Så jag tror inte ens jag kommer ha någon utlottning i år ens. Fast många priser som SC delades faktist ut. Några få var kvar för mig.

2013-11-15 @ 14:08:01
URL: http://aliciastarstable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0