Svarta westerntränset

Det första jag ska göra när jag är populär med Jorvikstallet är att köpa det svarta westerntränset. Det är så grymt fint, och jag har väntat på det väldigt länge. Att det kostar 100 SC är lite överdrivet tycker jag, men jag förstår varför det är så dyrt. SSO vet att alla vill ha det tränset, de vet också att många hellre köper de dyra grejerna för JS istället för SC. Så därför har de gjort så att tränset endast kan köpas med SC. De är riktigt affärssmarta kan vi ännu en gång konstatera.
 
 

Kommentarer
Postat av: Exenzia

Vem vill inte ha det!! Det är typ allas dröm när det gäller western HAHAHAH

2013-11-06 @ 19:03:25
URL: http://exenzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0