Flyttat!

För ett par dagar sedan tog jag med mig mitt pick och pack och flyttade till Jorvikstallet. Både stallet och omgivningen är fantastiskt fin och dessutom är det nära till Jorviks 'huvudstad' Jarlaheim. Att transportera alla grejer och hästarna gick fint, men när vi kom fram så blev Stormblood orolig pga den nya miljön, och Northheart blev helt förskräckt över det stora antalet främmande hästar och människor, så de två har fått ta det lite lugnt och vänja sig de senaste dagarna.
 
 
Jag bor hos en vän till mig i ett ganska stort hus som ligger precis brevid Stablebucks café. Det är lite gammalmodigt med utsikt ut mot havet, och den brutna tandens ö. 
 
 
I huset bor även min väns katt, Kiara. Hon gillar att ligga i hammocken ute på bryggan och mjauar ofta när man går förbi. :3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0