Galoppbana?

Jag tänker inte kommentera hela trailern, utan endast en bild/del av den, som jag inte sett någon annan uppmärksamma än. Jag satt och skypade med Anna och kollade den nya trailern för Skördebygden, och när Jorvikstallet kom upp på bild skrek jag rakt ut 'GALOPPBANA!'.
I filerna finns det något som heter Jorvik Stables race, och jag har lite svårt att tro att det skulle vara dressyr/lydnad som i höstryttaren. Men runt Jorvikstallets arena löper en stig/bana, och jag tror att det är en galoppbana.
Många vill att baronessans bana ska bli klar, men på ett sätt är den bra som den är. Så sso-teamet kanske hittade ett annat, fiffigt sätt att uppfylla våra önskemål?
Sedan undrar jag om det där gröna är startboxar eller ett mål av något slag? Eller så är det bara en buske, haha! (EDIT: Har insett att de är trädgrenar, HAHAHAHA)
 
 

Kommentarer
Postat av: Exenzia

:D:DD:D::D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:::D:D:D:D:D:DDdddd

2013-10-05 @ 21:39:46
URL: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Siri Moonbear

jag tror det är en gren från trädet x)

Svar: HAHAHA såklart 8D
Miranda Moonbell

2013-10-06 @ 00:03:59
URL: http://moonbear.blogg.se/
Postat av: Isabella Moonwater

Hej jag har också tänkt mycket om skördebygden nu och har kommit på att det kan öppna den 30 oktober.... Förklarar inte här varför men om du vill vara jätte snäll och gå in på min blogg och titta på min idée skulle jag blivit jätte glad. Moonwater.blogg.se

2013-10-08 @ 18:55:45
URL: http://moonwater.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0