Tävlingsoutfits, ett stramt urval?

Eftersom att jag älskar att variera så bestämde jag mig för att byta ut min tävlingsoutfit. Jag gillar den nya, trots att de bruna stövlarna känns helt out of place.
Förut tävlade verkligen ALLA med den gula silvergladejackan eller svarta justin-jackan, svarta jeans och bruna stövlar eller gröna skor. Men nu har urvalet av tävlingskläder ökat, även om det fortfarande är väldigt begränsat. Jackor och tröjor med rida + 8 finns det massor av, men endast ett par byxor med rida + 5? Resultatet blir att alla rider runt med dem, och det blir ju lite tråkigt.
Jag hoppas att vi kommer att få fler byxor, handskar och stövlar med höga ridfärdigheter i södra Jorvik. Inte högre kanske, för då kan det bli svårt att styra, men i alla fall lika snabba.
 
Min nuvarande tävlingsoutfit.
 

Kommentarer
Postat av: Alica Snowgirl

Var köpte du tränset?:D

Svar: Gåd :)
Miranda Moonbell

2013-10-13 @ 17:16:58
Postat av: Alica Snowgirl

Okey tack :D

2013-10-13 @ 19:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0