Meteormanen

Man- och svansfunktionen är en av de funktioner som jag tror har stor potential att utvecklas när det gäller att göra sin häst mer unik. Fler manstilar hade varit roligt, typ som 'frieserflätor' (kommer aldrig ihåg vad det heter), stubbman, rakklippt kort man och framför allt, något som jag länge önskat, meteormanen.
Jag har alltid älskat Meteors man, den är som en ganska hög, taggig stubbman. Om vi fick den i spelet skulle jag typ dö av lycka! En svart ponny med denna manen är en av mina drömhästar i SSO. Vi får helt enkelt hoppas och se vad teamet hittar på i framtiden. c:

Kommentarer
Postat av: Stacy Mcborn

Det skulle vara kul med en flätad svans! :D

2014-04-11 @ 14:27:07
URL: http://stacymcborn.weebly.com
Postat av: Esmeralda Silverforce

Stubbman vore typ värsta drömmen, hoppas verkligen på att det kommer en dag :D

2014-04-11 @ 16:19:56
URL: http://monokerus.se/
Postat av: Elin Moonwood

Jag skulle tycka det var bra om man fick välja man och svans enskilt. För jag gillar inte svansen som man får till knopparna. Skulle hellre vilja ha en av de svansarna som man får av de längre manarna :) Sen stubbman skulle vara fantastiskt fint att ha :)

2014-04-11 @ 18:10:03
URL: http://ElinMW.blogg.se
Postat av: Cecilia Gladefield

Stubbman skulle va så jäkla snyggt! :D <3 Flätor skulle också vara fint :3 Särskilt ardennerfläta *.*

2014-04-15 @ 11:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0