En server för fuskare

En liten tanke bara...
Spelet Titanfall bannar inte de spelarna som använder fusk/lagg eller dylikt, de placerar dem på en egen server så att de som vill fuska kan göra det utan att drabba de andra spelarna, bra va? Tänk om SSO skulle ha något liknande? SSO skulle kunna fixa så att ens fps läses av, och om de upptäcker ett mönster (ex att FPS'en går ned enbart vid championat och lopp flera gånger) så flyttas spelarna till en server för laggare, det tycker jag skulle vara mycket trevligt. :3 Jag vet att SSO redan 'läser av' om man försöker fuska, och i så fall stänger av eller bannar spelare, men det är skulle ju nästan vara bättre.

Kommentarer
Postat av: Evelina Silverknight

En server fylld med personer som vill fuska låter faktiskt awesome. Varför inte vara schyst mot dem andra som faktiskt försöker få dagens/veckans/månadens bästa utan att fuska.
Personligen blir jag så trött när jag väl kämpar och ser att någon leder med 3 sekunder mer än mig på en banan. Liksom det är inte snällt.
Me not like and me like that server idea you have :3

2014-03-28 @ 23:47:31
URL: http://silverknight.blogg.se
Postat av: Alicia Starnight

Skulle vara toppen, då skulle inte heller de med naturligt låg fps flytta dit. Även om de drabbar oss också. Då blir det ju väldigt jämt och laggare kör mot varandra. Skulle bli en hel del people på den servern då.

2014-03-30 @ 16:08:51
URL: http://aliciastarstable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0