Irriterad

Ska skriva av mig lite, förbered er för ett irriterat inlägg.
Varje dag ser man i globala folk som skriker med caps "VART FINNS DEN OCH DEN SAKEN???" eller "KAN NÅGON HJÄLPA MIG MED DET HÄR OCH DET HÄR???".
Vanligaste orsakerna är att de inte läst uppdraget ordentligt, inte förstår hur kartan används eller helt enkelt är för lata för att leta själva. Jag försöker hjälpa folk så ofta jag kan, men jag ger aldrig folk något helt på silverfat, de måste arbeta lite själva också.
 
Idag var det en tjej som frågade mig om jag kunde visa vart paddockön låg. Jag sa att det kan jag väl göra och följde med henne till bron. Hon blev jätteförvirrad och hittade fortfarande inte, så jag red ett varv runt ön med henne och förklarade att hela ön var paddockön. Hon sa då att hon hade ett uppdrag där och jag instruerade henne hur man använder kartan. Hur man kan se vart platser är, vilka färger uppdragen har, osv.
Tror ni att denna människa försökte själv? Nej, hon bad mig visa henne vart uppdraget var. Jag skrev då ännu en förklaring om kartan och uppdrag, men inte heller denna gången ville hon prova själv. Hon ville att jag skulle visa henne. Resten av konversationen kan ni se här nedanför.
 
Det slutade med att jag iggade henne. Jag blir så otroligt irriterad på att någon kan vara så otrevlig och bortskämd.
Nu ska jag ut i fina vädret, ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma Shortroad

Sådant är så otacksamt! Men iggar dom och går därifrån, mer kan man inte göra! :/

Svar: Ja eller hur. :/
Miranda Moonbell

2014-03-22 @ 18:42:02
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Connie Starfall

Ja asså från början (när jag var ''newbie'' ville ingen hjälpa mig pga att de trodde jag var typ 6 år för att jag var nybörjare :s Så jag lärde mig titta, läsa ordentligt och fokusera.. Blir irriterad men oftast skrattar jag åt de (såå barnsligt?) och går där ifrån hahah.

2014-03-23 @ 13:49:42
URL: http://bloppiee.blogg.se
Postat av: Sally hawklord

Tänk att det finns såna pissråttor här i sso...
Pissråttor är mitt ord för bortskämda...

2014-05-18 @ 20:54:19
URL: http://leiaosally.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0