Renovering av plats?

I början av spelets story hjälper man Moorlandfamiljen att få bort G.E.D från ägorna, och när man lyckats med det står byggplatsen uppe vid Moorland helt öde med undantag av en affär. Thomas Moorland äger ju marken, så jag tänkte att varför inte göra om stället till exempelvis en paddock eller en liten volt?
Tänk er att man får ett uppdrag av Thomas där han säger något i stil med "Ja, G.E.D är ju inte kvar däruppe så vi kan ju utnyttja marken.", sedan får man hjälpa till att bygga paddocken och fixa marken. En paddock med lite halvhöga hinder vore ju att föredra (tycker i alla fall jag). Affären skulle ju kunna vara kvar, fast göras om och kanske flyttas ett par meter?
 
Vad tycker ni om idén? :)
 

Kommentarer
Postat av: Britney Moonwood

Jätte bra idé! Samma med olje-fälten vid Vingården, det ser bara fult ut där så varför inte göra något där?

2014-03-30 @ 12:54:01
URL: http://moonwood.blogg.se
Postat av: Cecilia Gladefield

Jättebra idé! :D Tycker det också det är lite märkligt att de står kvar när man har jagat bort dem... Skulle verkligen vara kul med någon volt eller liknande som du säger :)

2014-03-30 @ 12:54:37
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se
Postat av: Anna Westbaker

Superbra idé:)

2014-03-30 @ 18:30:52
URL: http://annawsso.blogg.se
Postat av: Amanda Bluehaven

Hm, men de som har uppdragen där då? Det skulle självklart bli jättekul, men det blir ju gansak mycket skillnad, om de skulle göra något sådant måste det ju vara ett helt uppdrag liksom sätta upp alla grunder. Lite som när man byggde bron. Haha, nu fattar jag, behövde nog bara skriva av mig så jag förstod! x)

2014-03-30 @ 20:04:47
Postat av: Melissa Dragonnight

Jag tycker att den låter bra!

2014-04-02 @ 15:24:37
Postat av: Celine Mouserock

Bra idé, speciellt för mig som icke sr, då de enda egentliga volterna är typ ML:s kavaletti där jag hatar att vara, och där utanför i Bobcats grej där det är massa grejer i vägen... Men det skulle bli jättefint! :D

2014-04-09 @ 20:59:46
Postat av: wildmulesbloggsso.blogg.se

Wow den idéen har jag alldrig tänkt på förut! Sååååååå bra idé;););););)

2016-03-06 @ 06:25:15
URL: http://wildmulesbloggsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0