Rosa

Dagens outfit har ni ifs redan sett i headern och fått en sneakpeak på igår, men tänkte ändå lägga till den i 'outfits' så att ni kan se vart alla grejor är köpta. :) Denna outfiten har jag gått runt med i huvudet i över ett år, men kunde av någon anledning aldrig förmå mig att köpa blusen. Men nu är det gjort! Har dessutom fått noja på att ha blommor i manen tror jag, så somrigt och fint! En mysig outfit som är perfekt att ha på sommaren! :D
Hjälm: Fiskebyn
Blus: Moorland
Handskar: Marleys
Byxor: Fiskebyn
Stövlar: LT
 
Träns: Fort Pinta
Sadel: Firgrove
Schabrak: Fiskebyn
Benlindor: Fort Pinta
Manblomma: Vingårdens trädgård

Kommentarer
Postat av: liv mountainberg

får jag göra en sån outfit?

2014-04-23 @ 20:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0